Klacht: Opdringen van abonnement

op 12 juni 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Enige tijd geleden werd ik door iemand van puzzelbrein(nog nooit van gehoord) gebeld met de mededeling dat ik een gratis exemplaar van puzzelbrein had gewonnen? Ik antwoordde dat ik me helemaal niet kon herinneren dat ik met een prijsvraag had meegedaan en dat ik ook geen belangstelling had! Mw aan de lijn zei ach een gratis exemplaar is altijd leuk toch?
Uiteindelijk het gratis exemplaar nooit ontvangen, en daardoor het gehele rare voorval vergeten! Tot vandaag een blad van puzzelbrein op de mat valt waarin staat dat ik moet betalen voor 256!!!! Voor een abonnement wat ik nooit gewild heb! Belachelijk, makkelijk aansmeren en mensen op financiele kosten jagen voor ongewenste bladen!

Volledige ontbinding van dit zogenaamde eenzijdige contractabonnement, en bevestiging via mail! Geen gevolgen en geen contact meer in de toekomst!
Kosten betaal ik niet!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 15 juni 2018 om 11:24 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heermevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma- Vergunst