Klacht: OPD komt meermaals niet opdagen.

op 01 mei 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn vrouw heeft bij tele2 een nieuw telefoon abonnement afgesloten voor een Iphone 7.
Op 18 april een afspraak gemaakt bij OPD via de link die zij ons toestuurde, want het pakket was gereed.
De afspraak was vrijdagmiddag 21 april 2017 .
Hierop kregen wij een positieve bevestiging en de dag zelf een tijdblok van 2 uur waarin de bezorging zou plaatsvinden.
Niemand kwam opdagen.
Vrijdag avond heb ik ze gebeld. Er was een fout in het systeem. Telefonisch meteen een nieuwe afspraak gemaakt.
Zondagmiddag 23 april 2017.
Weer keurig een mail ontvangen en de dag zelf een tijdsblok van 2 uur.
Weer kwam er niemand opdagen.
Helaas kan je ze op zondag niet bellen, dus maandag keurig gebeld.
De bezorger kon het huis niet vinden en OPD zou alles gaan onderzoeken en vrijdag contact met ons opnemen.
Vrijdag heeft niemand gebeld..
Zaterdag zelf maar gebeld.
* afspraak zondag 23 april is er nooit geweest.
* pakket teruggestuurd naar tele2, neem met hun contact op.

Toch knap eerst het huis niet kunnen vinden en nu opeens bezorg afspraak nooit geweest..

Dus vandaag, tele2gebeld.
Reactie; pakket is nog in handen van OPD.
Tele2 kon in het systeem de afspraak van zondag 23 april zien, niet van vrijdag 21 april.
Neem contact op met OPD over pakket.

OPD gebeld.
*Pakket niet op voorraad.
*Pakket geblokkeerd door Tele2.

Tele2 gebeld.
*Pakket niet geblokkeerd door tele2.
*Notitie gemaakt naar Hoofdkantoor Tele2.

OPD gebeld.
*Eerdere bezorg afspraken zijn en hadden nooit gemaakt mogen worden.
*Pakket nooit aanwezig geweest bij OPD.
*Pakket geblokkeerd voor levering.

En als je vraagt om tekst en uitleg word je gewoon opgehangen.

1. Snelle levering.

2. Schade vergoeding voor gemaakte kosten.
(Vrije dag en telefoon kosten)

3. Schriftelijke excuses over de leugens en service van bot personeel OPD.
(Wel afspraak/Geen afspraak)
(Pakket aanwezig/Pakket nooit aanwezig geweest)
(Botte reacties en gewoon ophangen)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 16 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Beste heer Steigstra,

Allereerst excuses voor het uitblijven van een reactie. Ik heb de order vandaag even nagezocht.

Op de 21e is er inderdaad een bezorgpoging geweest. Op die dag kon de koerier het adres niet vinden en kon daardoor niet leveren. U heeft inderdaad voor de 23e een nieuwe afspraak gemaakt, deze staat ook in ons systeem. Helaas is er tijdens het sorteren wat mis gegaan waardoor het pakket na de 1e levering niet meer in ons bezit was. We hadden u hier natuurlijk meteen van op de hoogte moeten stellen zodat u niet onnodig had zitten wachten op de 2e levering.
Voor het klantcontact maken wij gebruik van een extern bureau. Wij zullen deze casus meenemen om zo in de toekomst soortgelijke situaties te voorkomen en de communicatie met de klant te verbeteren.

Ik zie dat u uiteindelijk een nieuwe bestelling heeft geplaatst welke wel probleemloos is geleverd. Hopelijk heeft u ondertussen veel plezier van uw bestelling.

Excuses voor het rommelige verloop van de levering en de communicatie rondom de bestelling.

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door SteigstraCP