Klacht: Op 17 mei besteld en betaald; na twee manden nog steeds niet geleverd

op 23 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goederen zijn besteld en betaald, maar worden niet geleverd. Geen actieve communicatie over het hoe en waarom.
Bij vragen steeds hetzelfde antwoord: ‘Ligt aan de leverancier, levering volgende week).
Jammer wilde het destijds als verjaardagskado gebruiken…

Gewenste Oplossing:

Levering binnen 2 dagen of anders geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 25 juli 2012 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rboesten