Mijn Klacht:
Op 2 juli is mijn S7 Edge bij jullie ter reparatie binnengekomen, omdat onder meer het scherm defect was. Dit is gerepareerd, maar zorgde wel voor een cosmetisch mankement; de front camera zit niet meer gecentreerd – zie foto. Uiteraard ben ik hier niet blij mee, en dat heb ik middels mijn vorige klacht ook naar jullie gecommuniceerd. Jammer genoeg gaf Tamara van WeCare Dynafix aan dat dit een \\\’producteigenschap\\\’ betreft en dat Dynafix \\\”hierin slechts een uitvoerende instantie\\\” is. Om die reden gaf zij het advies om dit op te pakken met de fabrikant. Welnu, ik heb contact opgenomen met Samsung en zij vroegen mij om langs de Samsung Experience Store Amsterdam te gaan. Hier heb ik mijn probleem uitgelegd, waarop de medewerker het cosmetische mankement ging vergelijken met de daar aanwezige S7 toestellen – net zoals Tamara heeft gedaan (zie mail). Conclusie, het hoort niet en is niet \\\”normaal voor deze toestellen\\\”. Derhalve is het toestel op 27 juli via de Experience Store naar jullie toegestuurd. Nu zie ik vandaag dat de volgende reparatie is uitgevoerd: een Software Update/Reset. Let wel, het toestel is dus tweemaal in 1 maand door jullie reparatie afdeling onder handen genomen en in die tijd is helemaal geen software update uitgekomen die ik nog niet had; XXS1APG4 (de 1 juli beveiligings-update, die niks te maken heeft met mijn probleem) stond erop toen ik hem aanbood. Daarnaast is het toestel al meer dan 4 maal gereset in 1 maand tijd. Dus tenzij ik in de maling wordt genomen, betekent dit dat er feitelijk niks is gedaan. En ik maar denken dat jullie slechts een uitvoerende instantie zijn, zoals Tamara aangaf. Als dat zo is, dan hadden jullie de front camera netjes gecentreerd, zoals de Samsung representative uit de Experience Store opschreef onder de klachtomschrijving.
Gewenste Oplossing:
Als ik het toestel terugkrijg zoals ik hem de allereerste keer aanbood, minus het defecte scherm. Dus simpelweg komt dit neer op een netjes gecentreerde front camera, want dit is geen gezicht voor zo\\\'n toestel. Wat mij betreft repareer je mijn oude scherm en zet je die er weer op.
Mocht mijn klacht ongegrond zijn, dan hoor ik het uiteraard graag.
