Klacht: OOW Coulance Repair

op 04 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 2 juli is mijn S7 Edge bij jullie ter reparatie binnengekomen, omdat onder meer het scherm defect was. Dit is gerepareerd, maar zorgde wel voor een cosmetisch mankement; de front camera zit niet meer gecentreerd – zie foto. Uiteraard ben ik hier niet blij mee, en dat heb ik middels mijn vorige klacht ook naar jullie gecommuniceerd. Jammer genoeg gaf Tamara van WeCare Dynafix aan dat dit een \\\’producteigenschap\\\’ betreft en dat Dynafix \\\”hierin slechts een uitvoerende instantie\\\” is. Om die reden gaf zij het advies om dit op te pakken met de fabrikant. Welnu, ik heb contact opgenomen met Samsung en zij vroegen mij om langs de Samsung Experience Store Amsterdam te gaan. Hier heb ik mijn probleem uitgelegd, waarop de medewerker het cosmetische mankement ging vergelijken met de daar aanwezige S7 toestellen – net zoals Tamara heeft gedaan (zie mail). Conclusie, het hoort niet en is niet \\\”normaal voor deze toestellen\\\”. Derhalve is het toestel op 27 juli via de Experience Store naar jullie toegestuurd. Nu zie ik vandaag dat de volgende reparatie is uitgevoerd: een Software Update/Reset. Let wel, het toestel is dus tweemaal in 1 maand door jullie reparatie afdeling onder handen genomen en in die tijd is helemaal geen software update uitgekomen die ik nog niet had; XXS1APG4 (de 1 juli beveiligings-update, die niks te maken heeft met mijn probleem) stond erop toen ik hem aanbood. Daarnaast is het toestel al meer dan 4 maal gereset in 1 maand tijd. Dus tenzij ik in de maling wordt genomen, betekent dit dat er feitelijk niks is gedaan. En ik maar denken dat jullie slechts een uitvoerende instantie zijn, zoals Tamara aangaf. Als dat zo is, dan hadden jullie de front camera netjes gecentreerd, zoals de Samsung representative uit de Experience Store opschreef onder de klachtomschrijving.

Als ik het toestel terugkrijg zoals ik hem de allereerste keer aanbood, minus het defecte scherm. Dus simpelweg komt dit neer op een netjes gecentreerde front camera, want dit is geen gezicht voor zo\\\'n toestel. Wat mij betreft repareer je mijn oude scherm en zet je die er weer op.
Mocht mijn klacht ongegrond zijn, dan hoor ik het uiteraard graag.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Goedemiddag heer, Wij hebben uw case al eerder besproken en wij kunnen u geen gecentreerde camera leveren. Zoals aangegeven, mijn eigen S7 edge heeft ditzelfde en deze is nooit hersteld, het is ook bekend dat een gecentreerde camera geaccepteerd wordt door Samsung. Ik vind het heel lastig maar kan tot mijn spijt geen oplossing hiervoor bieden. We krijgen de onderdelen direct vanuit Samsung en wanneer deze onderdelen voor een afwijking zorgen kunnen wij dit niet verhelpen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:23 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Doorn