Klacht: oordoppen

op 01 mei 2017 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Omdat ik een hersenbloeding heb gehad en gevoelig ben voor prikkels heb ik besloten om een dure set (125 euro) op maat gemaakt oordoppen aan te schaffen. Afgelopen week heb ik mijn op maat gemaakte oordoppen bij beter horen opgehaald.
Al eerder had ik een afhaalpoging gedaan, ik kwam om 1 minuut over half 6 aan. De winkel sloot om half 6 dus mij werd door 3 personen de deur weer gewezen omdat de kassa was afgesloten. Best een nare ervaring.
Oke ik ondernam de week erna weer een ophaal poging. Ik ben keurig geholpen oordoppen werden getest en ik kreeg de oordoppen mee naar huis samen met een houdertje waar ze in paste.
Ik heb t houdertje aan mijn tas gemaakt omdat ik de oordoppen altijd bij me wil hebben. Ik heb de doppen 3 keer ingehad de 4e keer dat ik ze uit het houdertje wil halen blijken de doppen verdwenen het doosje is opengegaan. Wat een schok, ik moet toch op zon doosje kunnen vertrouwen als men mij dat mee geeft.
Ik beter horen gebeld en t verhaal verteld in de hoop dat ze deze fout zouden op pakken en mij toch in een deel van de kosten voor t maken van nieuwe doppen tegemoet zouden komen, HELAAS, helemaal niks,
geen tegemoet koming geen hulp waar een verschrikkelijk slechte service!

Als er excuses worden gemaakt voor dit horkerige gedrag en als er nieuwe op maat gemaakte oor doppen worden gemaakt. Gratis!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 04 mei 2017 om 14:51 geantwoord

Heeft op 04 mei 2017 om 15:04 geantwoord

Dank voor u antwoord mijnheer van Bruggen heel fijn,
Ik begrijp dat u niet verantwoordelijk bent voor hoe ik mijn oordoppen op berg maar beter horen heeft mij dat doosje meegegeven om mijn doppen in op te bergen. Ik was in de veronderstelling dat dit een degelijk doosje was dat blijkt niet zo te te zijn. Vol vertrouwen heb ik dat doosje in ontvangst genomen en in gebruik genomen en t blijkt niet te functioneren. Het kan natuurlijk gebeuren dat er wat mis gaat bij een levering van zoiets maar het is toch raar dat ik daar volledig voor op moet draaien?
vriendelijke groet Angelique Janssen

Alle klachten die gemeld zijn door AGCJ