Klacht: Oorbel verloren door slechte sluiting/ achterkantjes

op 11 augustus 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Fossil oorknopjes JF00830791 (Rosegoudkleurige oorknopjes versiert met rosékleurige zirkonia steentjes.) heb ik in juli 2015 gekocht bij de Bijenkorf. Na een maand dragen ben ik naar de plaatselijke juwelier gegaan met de opmerking dat ik heel bang was de knopjes te verliezen. De achterkantjes zaten erg los. Ik heb toen speciaal twee zilveren achterkantjes gekocht die ervoor zorgden dat de oorbellen wel goed zaten. Ik heb er alles aan gedaan om te zorgen dat ik de oorbellen kon blijven dragen, maar helaas ben ik toch een oorbel verloren. Kortom, ik ben niet tevreden over de kwaliteit van de sluiting van de oorbellen en ben ervan overtuigd dat ik daarom een oorbel ben verloren.

De voorkant van de oorbellen zijn prachtig. Als ik nog 1 oorbel opgestuurd zou krijgen zou ik de oorbellen weer kunnen dragen. Dan zou ik erg tevreden zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

3 maanden geleden - Inmiddels is er mailcontact geweest met mevrouw. De klacht wordt opgepakt door Fossil Customer service.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 26 september 2016 om 15:17 geantwoord

Goedemiddag,

Zoals reeds met u besproken kunnen wij helaas geen verloren oorbel vergoeden. Helaas is de klacht niet eerder bij ons gemeld waardoor wij niet meer onder service kunnen omruilen. Wel hebben we een coulance voorstel voor korting op een nieuw model aan u gedaan in augustus. Aangezien we niets meer van u vernomen hebben, mogen we ervan uitgaan dat u hiervan geen gebruik wenst te maken? Mag ik u dan vragen de klacht te sluiten?

Met vriendelijke groeten, Inger- Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door sylvalk