Klacht: ook ik ben bedonderd

op 21 juli 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

14 juli heb ik een aeg wasmischine van 2 jaar oud bij hun besteld.
ze zouden idd een half uur voor bezorgen bellen.
de afspraak was;
2 jarig aeg zouden ze bezorgen voor 140, als 10 euro bij zou leggen zou het boven gebracht worden.
kwart over 8 werd ik gebeld we komen rond half elf vanwegen omstandigheden..hierop zei ik dat ik van de deal afzag.
een half uur later werd ik opgebeld door de baas ilhias.met zijn zielig verall ja ik ben hard werkend man, 7 dagen per week,heb 2 kinderen, ik ben een man van woord.
waarop ik nog een grapje maakte o, ben je ook rotterdammer dan.
oke. maar hoe donkerder t werd, ik er wantrouwen in kreeg.en hem nog 3 x gebeld heb met de mededeling dat ik van de deal af zie.hij beloofde mij dat hij de maschine aansluiten zal en hij zou binnen 10 min bij me zijn.dat was waar. de mannen brachten de wasmaschine naar boven en toen moest de hoofd stroomschakelaar uit.dat wilde ik niet en heb hun gezegd laat maar dat regel ik morgen dan wel met iemand anders.
ik heb de man 150 euro betaald zoals afgresproken was.
echter de volgende morgen ben ik nog eens goed naar de maschine gaan kijken met daglicht. voor de wasmaschine stond ik en zag in de deur en de rubbere rand dat daar wel erg lang water gestaan had en zag stof in de deur, samen met iemand die de boel aansluiten zou, vertyelde mij dat dit geen 2 jarig wasmaschine was maar na onderzoek een 8 jarig oude wasmaschine was.
aangezien je gemiddeld 8 jaar met een wasmasche doe, heb ik hun gebeld en hun gezegd dit is geen 2 jarig wasmaschine.
werd me gezegd, mevr deze wasmaschine heeft 2 jaar gedraaid, hij doet het prima, en begon over de aansluiting. maar dat is mijn probleem niet, mijn probleemn is ik heb een 2 jarige besteld, en niet 1 die 2 jaar gedraaid heeft. uit ervaring ,gemiddeld doe je 2 jaar met een wasmaschine..
ik heb vanaf vrijdag tot maandag pogingen gedaan om met hun tot compromi te komen, dat is niet gelukt, ik heb hun gewaarschuwd, ik ga aangifte doen van oplichterij.
ja doe maar mevr, oke heb ik gedaan.
echter bij aangifte zei de politie me dat het geen zin heeft, want ze doen er toch niets mee.ik heb er opgestaan dat ik wel aangifte zou gaan doen. en dat heb ik gedaan.
voor mijn gevoel was dat het laatdste wat ik doen kon, maar word me net door…verwezen naar deze site

dus doe ik dit nog er bij ook.
ik zit 8 maanden elk dubbeltje om te draaien, met 40 euro in de week,vakantie geld had ik niet, maar kreeg voor de wasmaschine 250 euro, dacht ik nog goedkoper uit te zijn, ben ik gewoon genaaid.geen wasmaschiene een trommel vol was, die ik gewoon weggooien kan.
ik flip hier zo gigha van.

in eeerste instantie heb ik ruim een weekend de tijd gegeven om t apparaat om te ruilen, voor een wel 2 jarige aeg.

nu heb ik zoiets van , oke 8 jarige wasmaschine, dan betaal ook voor acht jarig wasmaschine, wat kosten die tegen woordig 50 euro?
mijn verlangen en gewenst is 100 terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door 2de kans witgoed in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door w.d.g