Klacht: Ook deze Philips spaarlamp begeeft het ver binnen de beloofde levensduur

op 25 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

De kwaliteit van de Philips producten gaat misschien sneller achteruit dan de service afdeling de klachten daarover kan afhandelen.

Voordat mijn klacht (van 19/3/2013) beantwoord is, heeft inmiddels de tweede Philips Genie spaarlamp vandaag de geest gegeven. En ook deze ver binnen de beloofde levensduur van 10.000 uur want ik heb deze spaarlamp pas in oktober 2011 (= een jaar en vier maanden geleden) geïnstalleerd.

Ik vraag me echt af of dit een klasse product is dat zoveel meer geld waard is. En tot op heden nog geen tegenspraak van Philips dus…

Die andere klacht: https://www.klacht.nl/philips/klacht/spaarlamp-geeft-al-na-18-maanden-de-geest/

Vervanging van slecht product door deugdelijk product dat de beloofde 8 jaar bruikbaar blijft want anders is het de extra investering niet waard en kan ik net zo goed een veel goedkopere merkloze of b-merk lamp kopen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Philips

Heeft op 26 maart 2013 om 11:53 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen smit