Klacht: oog onderzoek

kweker1940 op 18 december 2019 over CBR in de categorie Overheid

Ik heb bij de verlenging van mijn rijbewijs aangegeven ,dat ik een staar operatie heb gehad Had ik nooit moeten doen!
Er was al een keuring geweest door een door het CBR aangewezen arts en die was goed!
Nu ben ik verwezen naar een oogarts! Weer contant betalen!!
Een brief van mijn eigen arts wordt genegeerd
Dit oogonderzoek gebeurt 7 jan.in Delft en het zal weer even duren voor die uitslag bij het CBR is !
Daarna krijg ik misschien postuum een riitest.Ik ben tenslotte al 79
Daarvoor had ik per vergissing 2x een aanvraag ingediend ,Door onduidelijkheid of de aangewezen arts het formulier had opgestuurd heb ik de aanvraag toen ook nog bij mijn huisarts gedaan!
Het gevolg een verwijzing naar een arts wegens cognitieve problemen!!
Kassa: Consult! alleen mogelijk bij een arts in Rotterdam !50 Euro
Je bent 79 en dientengevolge moet je elk jaar gekeurd worden
Mijn rijbewijs is inmiddels verlopen!! ik heb zolang ik rij (Sinds 1963) nog nooit een ongeluk gehad
Misschien kunt u met al deze klachten mij ter geruststelling wat cijfers geven van soortgelijke klachten
Hopelijk krijg ik hierdoor wat rust!!
Ben (gepensioneerd leraar agrarisch onderwijs)

Kort gezegd: Als alles met het CBR is opgelost en ik op tijd mijn rijbewiijs krijg.
Ik ben nu 79 en ik wil zeker niet als eerste Nederlander postuum bericht krijgen van het CBR voor een rijtest

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kweker1940