Mijn Klacht:
Sinds ik in Zeist woon doe ik twee x per week mijn boodschappen bij de AH op het Emmaplein. Tientallen keren klopte mijn bon niet ten nadeel van mij. Te veel gerekend, bonus niet doorberekend of extra artikelen van een soort gerekend. Meestal kijk ik mijn bon na en ga daarna naar de servicebalie. Maar daar heb ik niet altijd tijd voor/zin in. Zo ook vandaag weer. Drie pakken koffie gekocht en 4 op de bon, en geen tijd om terug te gaan. Ik ben er nu echt wel klaar mee. Wat kan ik nog doen om dit soort zaken te voorkomen?!
Gewenste Oplossing:
Als er maatregelingen worden genomen in het desbetreffende filiaal en ik gecompenseerd wordt.

