Klacht: Onzorgvuldig handelen/controle Douane

op 27 augustus 2016 over Douane in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje besteld uit het buitenland.
Ging om een projector.

Van de douane kreeg ik een brief dat ik moest bevestigen om wat voor pakketje het ging en wat de waarde was.
Alles uitgezocht en dit terug gestuurd.
Tevens ook gecontroleerd dat er een belasting bedrag betaald moest worden.

Alles ging tot dusver prima.
Tot het pakketje thuis kwam.
Het pakketje/projector rammelde…
Er zat iets los.

Projector gestart en na 5 min stopte hij.
Vervolgens deed hij niks meer.

Maar ja, wist ik veel.
Dus ik contact opgenomen met het buitenlandse bedrijf.
Zij boden hun excuus aan en ik mocht voor alleen de verzendkosten een nieuwe krijgen.

Alles geregeld!

Kreeg ik later opnieuw een brief van de douane van het nieuwe pakketje.
Opnieuw alle formulieren en bankafschriften gestuurd.

Nu het pakketje thuis was, zag ik dat alles opengehaald was en terug gepropt is!
De doos was snel dichtgemaakt maar een stekker was gewoon los buiten de verpakking erbij gepropt.

Nu is mij ineens duidelijk waarom de eerste projector rammelde.

Gewenste Oplossing:

Kosten van het 2e pakketje (verzendkosten terug op rekening)
Of laten we eens ludiek doen.....Deze kosten overmaken op een rekening van een goed doel die ik kies

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douane over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen van der Weide