Klacht: Onze TV 5 en een half jaar oud is stuk en kan niet meer gemaakt worden zegt men bij BBC. Prijs 1200 euro

op 02 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben al vanaf het begin problemen gehad met deze TV.
verschillende malen weg geweest voor reparatie,nu kregen we geen beeld alleen Ambilight verlichting op scherm. Naar BBC gebracht na 4 weken wachten kregen we vandaag een brief de tv kan niet gemaakt worden. Nou dat is wel schrikken ,hoe kan dat tv ruim 5 jaar oud ,speelt alleen in de avonduren 2 volwassen mensen bedienen hem ,niet te geloven. Prijs was in dec 2010 ……1199,euro. Ik heb verschillende brieven van vorige keren dat hij stuk was denk niet dat ik alle bijlage,s kwijt kan kan maar 2MB sturen. Wachtend op een reactie uwer zijde . Met vriendelijke groet Fam Jansen

Mijn oplossing is ,een hele goede tegemoetkoming uwer zijde ,wij zullen genoodzaakt zijn een nieuw toestel te moeten kopen ,daar wij maar 1 toestel in huis hebben/hadden.
Vind dit heel erg wat er nu gebeurd is ,een toestel van nog geen 6 jaar en van die prijs.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jampietje