Klacht: Onwil personeel

op 21 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hallo,
Vanmiddag, maandag 21-6, was ik rond half twee in de Mediamarkt Heerlen om een tv te kopen.
Ik had al wat voorwerk verricht op internet en wilde in de winkel de boel afronden.
Volgens internet was in de zaak in Heerlen de gewenste tv te bezichtigen. Er liep een heleboel personeel rond, maar niet op de tv afdeling.
Aan een paar medewerkers die niets te doen hadden gevraagd of ze even konden helpen. Daar hadden ze geen verstand van en op de betreffende afdeling zouden 2 collega’s rondlopen. Het voorafgaande kwartier was er echter niemand te zien. Een andere collega ging bellen waar de betreffende collega’s zouden uithangen. Het antwoord van nummer 1: ik heb pauze, de klant moet nog een kwartier wachten. De tweede collega bleek nergens te vinden..
Ik heb mijn boeltje bij elkaar gepakt en heb de winkel verlaten. Tegen zoveel klantonvriendelijkheid kan ik niet. Ik ga de tv ergens anders kopen. Een zaak die zo met haar klanten omgaat is mijn geld niet waard.
Slechte service!!

Personeel moet zich niet verstoppen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janssen47