Klacht: Onwijs slechte klantenservice.

op 08 februari 2018 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Al een week lang probeer ik mijn mobiele netwerk werkende te krijgen. Hierdoor heb ik om te beginnen vorige week 7(!!!) keer de klantenservice moeten bellen, om bij al deze 7 pogingen na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan opgehangen te worden. Te lange wachttijd, denk ik. Een dag later heb ik opnieuw gebeld, eindelijk kreeg ik iemand aan de lijn. Deze persoon wist mij te vertellen dat ik de configuratie instellingen moest veranderen (Dit had ik inmiddels al een aantal keer gedaan, aangezien het maandelijks gebeurt dat mijn 4G niet meer werkt en ik dit zelf opnieuw moet doen). Ik heb mevrouw uitgelegd dat dit niet werkte en dus naar een andere oplossing zocht. Zij kon mij echter alleen deze oplossing geven en hing zonder pardon of gedag weer op. Nog een keer gebeld, het probleem wederom uitgelegd en de persoon die ik toen aan de lijn had gaf mij een referentienummer. Zij zouden uitzoeken waar het probleem lag en de volgende dag kon ik terugbellen. De volgende dag kreeg ik helaas wéér niemand aan de lijn. Inmiddels zwaar geirriteerd heb ik besloten om het even te laten rusten en zonet heb ik weer een poging gedaan. Ik kreeg een persoon aan de lijn die mij vertelde dat er geen probleem is gevonden in mijn mobiele netwerk en het dus echt aan de configuratie instellingen lag. Na verteld te hebben dat ik, ondanks het wijzigen van deze instellingen nog steeds geen gebruik kan maken van mijn mobiele netwerk gaf meneer aan pas net werkzaam te zijn voor lyca en niet genoeg kennis te hebben om mij verder te helpen, dus hij ging zijn supervisor erbij halen. Weer 8 minuten in de wacht. De supervisor was helaas met pauze. Of ik morgen terug kon bellen. Ik heb voor een laatste keer met deze meneer de configuratie instellingen aangepast, mijn telefoon opnieuw opgestart, echter… Nog steeds geen mobiel netwerk. Op dit moment sta ik wederom (al 9 minuten) in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen die dit probleem voor mij oplost. Wanneer je als supervisor (een voorbeeldfunctie) niet je pauze kunt onderbreken om een klant te helpen, ben je in mijn ogen niet het voorbeeld dat je uit zou moeten stralen.

Ik ben tevreden wanneer vandaag nog mijn mobiele netwerk werkt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirstie van Haarlem