Klacht: Onwetendheid over betaling

op 07 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Twee dagen geleden ben ik benaderd door Syncasso dat er een aanmaning is gemaakt en ik met dossiernummer ******** binnen twee dagen het resterende bedrag (?) moet overmaken. Echter heb ik nog nooit van Syncasso gehoord en ben ik nooit eerder benaderd.
De benadering was via SMS, waarop ik niet kon reageren. Ik heb direct geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf, maar kan nergens een contactnummer vinden. Het enige wat ik krijg is een antwoordapparaat en doorverwijzing naar een e-mail.
Via de site ben ik erachter gekomen dat mijn dossiernummer 90 euro bedraagt, maar ik heb nog steeds geen idee waarvoor dit is. Ik heb direct gemaild naar de e-mail waar de site mij naartoe verwees, maar hier heb ik ook nog geen reactie op teruggekregen. Nu zijn mijn twee dagen om en wordt ik verplicht gemaakt de 90 euro over te maken, terwijl ik GEEN idee heb waarvoor dit is.

Wanneer Syncasso duidelijkheid geeft over de inhoud van mijn dossier, met welke reden Syncasso is ingezet en hoe ik dit bedrijf op een normale manier kan bereiken. Zij hebben mijn nummer, dus ik vind het meer dan normaal dat ik die van hen ook mag om ze te bereiken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door RaoulVa