Klacht: Onwelwillendheid

jirisopa op 09 april 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte Kruidvat,

Ik heb op 4 april een babyfoon besteld en vier pakken luiers. Deze zouden vanaf 7 april 2018 af te halen zijn bij de locatie Vuurplaat in Rotterdam.

Ik heb nimmer een afhaalbewijs via de mail ontvangen. Vandaag (9 april) gebeld. Bleken de babyfoon en de luiers ‘zoek’ te zijn. Ik moest een nieuwe bestelling plaatsen met het risico dat de producten niet meer op voorraad zijn dan wel niet tegen dezelfde actieprijs kan worden aangeschaft. Op de eerste plaats is dit een logistiek probleem dat in de risicosfeer ligt van Kruidvat zelf. Hoe moeilijk kan het zijn om een nieuwe babyfoon en luiers te sturen naar de betreffende locatie

Op de tweede plaats krijg ik mijn geld (€ 139,00) pas terug over 8 dagen. Dan is de actie van de babyfoon en de luiers al verlopen. Op mijn vraag aan de medewerkster van de klantenservice of de babyfoon en de luiers toch niet verstuurd kunnen worden (mochten de spullen in de desbetreffende locatie toch nog gevonden worden, dan lijkt het me niet moeilijk om deze naar het centrale magazijn terug te sturen) of dat de babyfoon en luiers tegen dezelfde actieprijs kunnen worden aangeschaft nadat mijn geld is teruggestort, werd verteld dat het systeem dit niet toelaat Hallo, de werking van het systeem wordt toch bepaald door Kruidvat zelf. Ook een spoedstorting via de bank was niet mogelijk. Toen ik vroeg om een leidinggevende, was dit zogenaamd niet mogelijk.

Wij en onze families en vrienden kopen onze hele leven al wekelijks bij de Kruidvat. Fouten kunnen gebeuren, maar dat Kruidvat niet eens moeite doet om met een oplossing te komen vind ik echt schandalig, omdat een intern probleem op een gemakkelijke manier, haast standaardwijze wordt doorgeschoven naar de consument.

Door mij alsnog zo snel mogelijk de betaalde spullen te leveren of door een spoedoverboeking het geld aan mij terug te betalen, zodat de spullen eventueel nog via dezelfde actieprijs aangeschaft kunnen worden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door