Klacht: Onvrijwillige verlenging lidmaatschap dreiging met incassobureau

op 15 september 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 17 september 2018 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Janbrasil,

Deze klacht werd al eerder ingediend en behandeld door het Parship WebCare Team.

De verlenging is onderdeel van de overeenkomst, maar kan eenvoudig worden opgezegd middels een tijdige opzegging aan opzegging@parship.nl.

Parship informeert meermaals over de automatische verlenging:
• in de Algemene Voorwaarden
• tijdens het bestelproces op de website
• in de bestelbevestiging die direct na de bestelling verstuurd wordt

Wij hebben rechtstreeks via de Klantenservice een bericht aan u verzonden.

Vriendelijke groet,
Parship WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Herman van Scharrenburg