Klacht: Onvrijwillig afgesloten door KPN

op 27 september 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sedert zomer/najaar 2016 last van erg trage internet verbinding en ook een week geen verbinding. Monteur geweest, beloofd van alles maar komt niet meer terug. Diverse keren bellen met klachtenafdeling en het verhaal op nieuw vertellen. Uiteindelijk zijn wij begin 2017 afgesloten door kpn. Hiervan waren wij niet op de hoogte. Wel stuurde zij vervolgens een nota van een abonnement wat wij niet gehad en niet gebruikt hebben. Nota niet betaald. Contact met klantenservice is lastig want wij zijn “geen klant” meer. Dreiging met incassobureau. Advies luid, nota betalen, bezwaar maken en dan krijgt u het bedrag teruggestort als u in het gelijk gesteld word. Medio maart bezwaar ingediend bij kpn klachtenservice in Utrecht. Tot op heden niets vernomen. Kunt ook geen navraag doen hoe het met de afhandeling is.

Terugbetaling van de nota

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Texelsevakantie