Klacht: onvrijwillig afgedwongen verzekering

op 27 juli 2017 over Anderzorg in de categorie Zorgverzekering

anderzorg dwingt mij om onvrijwillig bij hen verzekerd te blijven, omdat ze door hun slordigheid mijn betalingen niet juist hebben verwerkt, en mij dus weg zetten als wanbetaler nu eisen ze dat ik bij hen premie betaal maar ze hebben mij in januari niet eens een polisvoorstel gedaan of zelfs maar een bericht gestuurd waarin staat dat ik bij hen verzekerd blijf en zo ja waarvoor en wat ik daarvoor betaal.vorig jaar betaalde ik 69,-euro per maand ik kon nooit iets declareren nu betaal ik ineens 79,50 per maand ik weet niet eens waarvoor, anderzorg is te lomp en onbeschoft om dat duidelijk te maken zij eisen alleen dat ik betaal

als de menzis/anderzorg groep verdwijnt en plaatsmaakt voor een verzekeringsmaatschappij die niet rijk wil worden over de rug van polishouders

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Anderzorg over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Anderzorg in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Anderzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Anderzorg

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:45 geantwoord

Goedemorgen mevrouw sasvanderveer,

Ik heb bericht ontvangen van ons klachtenmanagement. Zij hebben u vorige week een bericht gestuurd met daarbij een kopie van de brief die we u eerder hebben verstuurd. Zoals ook in de e-mail aangegeven kan u zich wenden tot de Stichting Klachten en Geschillen Gezondheidszorg.

Jeannette Nijdam

Alle klachten die gemeld zijn door sasvanderveer