Klacht: onvriendelijkheid

op 08 juli 2016 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

eergisteren was ik naar olympia uitzendbureau in roosendaal geweest voor werk.
ik leunde tegen de muur aan met mijn rug, een van de medewerkers zei met een raar gezicht ( zonder enige hulp of begroeting) dat ik niet tegen de muur mocht leunen met mijn vieze jas. verder werd er ook niks gezegd zoals: gaat u maar even zitten of dergelijks.
Dit vind ik niet kunnen.

ze mogen voortaan vriendelijker zijn. en zou het liefst willen dat diegene er op aangesproken wordt.
ik weet niet hoe ze heet, maar als er iets meegedaan zal worden, zou ik het wel na kunnen vragen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 12 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Beste Osman Alsan,

Vervelend dat je een bezoek aan onze vestiging zo hebt ervaren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een van onze gasten zich onwelkom voelt. We hebben je bericht met de vestiging gedeeld en zij geven aan dat het absoluut niet zo bedoeld was. Je bent van harte welkom bij onze collega’s in Roosendaal voor een kopje koffie en om het verder te bespreken.

Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door osman_alsan