Klacht: Onvriendelijke, winkelverantwoordelijke

op 15 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag om 16u10 boodschappen gedaan in de action in Temse ik had een paar bonnen van zin in meer en had ook verschillende andere producten bij telkens weer is er steeds weer discussie over de bonnen van zin in meer ondanks ik zelf een mail van de klantendienst van action heb ontvangen dat de action in België deze bonnen wel moeten aanvaarden maar vandaag was het er echt over de winklverantwoordelijke had nog het lef om een bon terug naar mij te gooien en ze werkt blijkbaar tegen haar zin dan heb ik haar gevraagd waar de klantvriendelijkheid was en als het zo verder ging ik een klacht zou indienen zei is doorgegaan en riep doe maar ze geloven dat toch ni awel ik vind dit echt niet kunnen ook zei staat meestal buiten te roken enz….. waar is de vriendelijkheid tegenwoordig? Het is niet de eerste keer en ben het beu om zo behandeld te worden ik gebruik af en toe eens een bon als ik het product ook daadwerkelijk gebruik

Als ze eindelijk eens op de vingers wordt getikt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Jillyasmina