Klacht: Onvriendelijke Surinaamse klantenservice medewerker

op 29 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een E-ticket gekocht waar ik de code moet scannen bij het poortje. Op de heenweg lukte het mij met de code door het poortje te komen. Echter, op de terugweg lukte het niet en stond een hele onvriendelijke medewerker mij te woord via het elektronisch infopunt die aangaf dat ik het maar een 4e keer moest proberen. Hij schold mij uit en heeft opgehangen terwijl ik in de regen en kou een kwartier heb gewacht totdat ik te woord werd gestaan! Overigens kon de volgende medewerker mij wel op een normale en snelle manier helpen afhandelen.

Gewenste Oplossing:

Als deze man wordt aangesproken op zijn gedrag en zijn excuses aanbiedt. Een korting op de ticketprijs is ook niet verkeerd aangezien het hele mobiele E-ticket systeem niet werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.R. Abdoelradjak