Klacht: Onvriendelijke personeelsleden

op 13 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik was vandaag bij de Zara in Utrecht. Ik vroeg aan een medewerker weet u misschien waar dit artikel staat en liet de afbeelding zien. Ondertussen loopt ze al weg wat ik vreemd vond. Ik wilde gaan broeken gaan passen en kwam een medewerker toe zegt ze kei hard je mag hier niet aanpassen je moet naar beneden. Ik dacht nou we krijgen weer eentje en ik ging verder winkelen. Ik wilde graag dat artikel hebben en liet aan paar medewerkers zien en ze liepen zo maar weg. Ik was broekje aan het passen zegt de paskamer medewerker zou je je broek netjes willen maken. Toen was ik klaar mee, want ik werd niet als een klant behandeld maar als een hond. Ik liep de Zara uit en ik ben erg kwaad.

Personeelsleden trainen op collecties, want ze kennen hun collectie niet en als ik een vraag stel over een artikel en ze weten dat niet iemand van de afdeling roepen. Meer vriendelijk zijn tegen je klanten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pnr90