Klacht: Onvriendelijke medewerkster

Bhomewood op 09 december 2021 over Livera in de categorie Lingerie

Van de week bij Livera in Nieuwegein geweest, werd eerst hartstikke goed geholpen door een dame, maar uiteindelijk werd het overgenomen door een ander. Ik had meerdere bh’s mee gekregen om te passen daar, maar zonder te vragen werd mijn pashokje steeds opengetrokken door medewerkster nummer twee om te kijken hoe de bh zat. Normaal gesproken vraag je of iemand al klaar is, voordat je het gordijn opentrekt. Uiteindelijk wel een bh meegenomen, maar was toch niet tevreden met de ervaring en de bh zelf. Het was niet wat ik normaal zou kopen. De bh vandaag teruggebracht door iemand anders, maar toen werd er door dezelfde medewerkster niet klantvriendelijk gehandeld. Erg jammer.

Het lijkt mij verstandig om in de toekomst altijd toestemming te vragen voordat een pashokje wordt opengemaakt en een beetje vriendelijkheid zou ook helpen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Livera

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Livera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bhomewood