Klacht: Onvriendelijke medewerkers

op 22 februari 2018 over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland in de categorie Belastingdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevrouw Carla aan de lijn gehad,
Wegens in termijn betalen van een betaling maar mevrouw zegt gelijk kan niet omdat wij dus in bezwaar zijn gegaan op kwijtschelding en daardoor de batalingen stop zijn gezegd. Maar wat een arrogante mens is dat ze kan niet eens normaal praten aan de lijn en beleeft zijn een dikke afknapper voor het bedrijf zelf.

Gewenste Oplossing:

Als we in twee termijnen kunnen aflossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.el.m