Klacht: Onvriendelijke medewerkers

op 07 juli 2017 over Dierenambulance in de categorie Hulpverlening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld naar de dierenambulance Terneuzen omdat er en Kauw in de de openhaard zat. De medewerken maakte een beetje spottende opmerkingen. Uiteidenlijk kwamen er 2 medewerkers van de dierenambulance. Ze maakte een ongeintereseerde indruk, hetgeen werd nog eens extra bevestigd door hun opmerking ‘ hebben we daar nou een half uur voor in de auto gezeten voor 5 minuten werk.’ Ik vind dit dus niet kunnen want uit dierenliefde bel ik de dierenambulance omdat er een dier in nood is maar blijkbaar is deze dierenliefde bij sommige medewerkers van de dierenambulance ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Ik mag toch verwachten dat medewerken van de dierenambulance dat veel al vrijwilligers zijn dit doen uit dierenliefde. Wellicht raadzaam om kritischer te zijn tijdens het aannemen van mensen bij de dierenambulance.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dierenambulance over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ndebx