Klacht: Onvriendelijke medewerker/ leidinggevende

op 16 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag was ik boodschappen doen in de Albert Heijn winkel te Vaals. Ik ben hier vaste klant en kom er regelmatig een paar keer per week.
Toen ik eenmaal binnen was merkte ik pas dat ik vergeten was een mondkapje mee te nemen (lag in de auto) en kon dus geen mondkapje op doen. Niemand die iets zei, ook aan de kassa niet. Daarna stopte ik bij de infobalie om een staatslot te kopen. De medewerkster vroeg of ik een mondkapje had, waarop ik met nee antwoordde. Dan mag ik u niet helpen. Ik zei dat ik het vergeten was. De medewerkster bleef volhardend. Ik vroeg naar haar leidinggevende. Die kwam pas na 10 minuten te hebben gewacht. Als ik meteen was geholpen was ik binnen 2 Minuten buiten geweest.
De leidinggevende, Roy van Mil, nam gelijk een anti houding jegens mij aan. Ik zei dat de medewerkster mij niet bedient omdat ik geen mondkapje draag. Van Mil zei dat ik niet eens binnen mocht zijn zonder mondkapje. Ik gaf aan dat ik vaste klant ben en het mondkapje vergeten ben. Hij toonde geen enkel begrip en zei dat ik de winkel moest verlaten! Ik keek op zijn naambordje en las zijn naam hardop voor, waarop hij meteen zei: dien maar een klacht in!!! Ik was perplex. Dat was helemaal niet mijn bedoeling, maar als hij dat zo graag wilt: Bij deze dien ik een klacht in tegen Roy van Mil wegens onbeschoft en klantonvriendelijk gedrag. Deze meneer was hooguit 25 jaar en heeft zijn beroep duidelijk gemist.
Wil de directie van Albert Heijn er aub voor zorgen dat er professionele en vriendelijke medewerkers op leidinggevende functies geplaatst worden die weten wat klanttevredenheid en service inhoud en geen puberterende jongetjes die klanten verergeren en wegjagen. Als hij gezegd had dat ik mijn artikel nu kon kopen maar er aub wel de volgende keer aan het mondkapje denk, was het goed geweest. Zo handel je als je klanten wilt behouden.
Ik zal voortaan naar Lidl gaan.

Gewenste Oplossing:

Dat Roy van Mil wordt gewezen op zijn klantonvriendelijk gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.K.17