Klacht: Onvriendelijke medewerker

op 09 februari 2018 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Gisteren heb ik even naar de klantendienst gebeld om een factuur op te vragen die ik nog moest betalen, aangezien ik de papieren factuur kwijt was.

Er nam een medewerker van jullie met een zeer frans accent maar ze sprak nederlands.

ze nam op en zei direct mag ik de klantennummer aub.
Ik ahd de klantenummer niet bij me en zei die heb ik niet bij me.
Daarna hoorde ik direct een stemverandering van vriendelijk naar een beetje bot. Ze zei een beetje op een harde manier ja mevrouw wat is uw probleem dan. volledig de situatie uitgelegd en ze antwoordde altijd wat bot terug. Ik had namelijk ook extra kosten gekregen aangezien ik mijn factuur nog altijd nie had betaald. ik vroeg mag ik ook aub het bedrag weten van de factuur ze zei op een zeer arrogante manier ja mevrouw 45 euro met de boete echt heel hard benadrukt op de boete.

Gewenste Oplossing:

ik vind dat de medewerkers veel vriendelijker mogen zijn.
Ik ben al jaren klant bij jullie en graag zou ik klant blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yves Rocher

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yves Rocher nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rimsha