Klacht: Onvriendelijke medewerker

op 26 oktober 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via Citytiger een dagtocht geboekt.
Rekening binnen termijn voldaan,maar kreeg een betalings herinnering.
Mail gestuurd dat deze is voldaan en of ze dat wilden bevestigen.
Hier geen antwoord op gekregen.
Wel een algemene mail.

Vandaag gesproken met Marc van Citytiger, hij nam nauwelijks de moeite om uit te zoeken hoe het gegaan is.
En op mijn vraag over de opstap plaats reageerde hij erg onvriendelijk.
Einde gesprek omdat hij de telefoon verbinding verbrak.

Gewenste Oplossing:

Als een medewerker de tijd voor de klant neemt.
Niet tot 3 keer zegt dat het top drukte is en laten merken dat ze eigenlijk geen tijd hebben voor de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 28 oktober 2016 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pauline,

Vervelend dat u ons gesprek zo heeft ervaren, ikzelf heb het ook als erg onprettig ervaren. Laten we hopen dat ons volgende gesprek op een volwassen manier kunnen voortzetten en wij allebei onze toon kunnen veranderen! :-)

Ik wil ook even benadrukken dat wij zeker de tijd nemen voor onze gesprekken, echter moet het wel een fijn gesprek blijven voor beide kanten.

Prettig weekend!

Met vriendelijke groet,

Mark

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Westerlaken