Klacht: Onvriendelijke klantenservice

op 03 juni 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst, daarvoor had ik mijn adres ook gewijzigd. Op de een of andere manier is het fout gegaan en nu wordt mijn bestelling naar mijn oude adres gestuurd. Ik woon nu in Breda en mijn oude adres was een studentenhuis in Rotterdam. Als het daar dus heen wordt gestuurd zie ik mijn pakket waarschijnlijk niet meer terug. Ik heb vanochtend hierover met de klantenservice van Douglas contact opgenomen. Diegene die opnam was zeer onbeschoft en in plaats van empathie te hebben voor mijn situatie of mij verder te helpen dreigde ze de telefoon op te hangen. Ik vind dat echt niet kunnen. Ik was respectvol tegen haar, ook als ze niks kon doen kon ze het op z’n minst op een goede manier afsluiten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt waar iemand zo onvriendelijk en asociaal is. Ik ben al jaren een vaste klant van Douglas en ik vind dit heel jammer. Ik ben diep teleurgesteld in de klantenservice.

Ik ben tevreden als mijn pakket in een Douglas filiaal wordt bezorgd en als uw collega haar excuses aanbiedt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yal