Klacht: Onvriendelijke en onbehulpzame klantenservice via de telefoon!

op 17 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vandaag rond vijf uur gebeld naar de klantenservice om een monteur te reserveren zodat we tv kunnen kijken. De meneer die ik aan de lijn kreeg was verre van klantvriendelijk!
Zijn reactie was naar mijn mening onbehoorlijk en ik vind dat jullie daar beter op moeten screenen. Dit is niet de eerste keer dat ik klachten heb over de manier van omgang van jullie klantenservice.

Zoals ik ook al had aangegeven aan de telefoon is het misgelopen met onze vorige installatie omdat de aansluiting waarvoor ik had betaald bij de monteur niet werkte.. Doordat de kabels verkeerd waren aangesloten door deze monteur.
Ik ben hier maanden mee bezig geweest met onze vorige tvprovider Vodafonethuis (nu tmobile thuis) en Giudion. De hele installatie van Giudion is uiteindelijk ongedaan gemaakt. Wij hebben hiervoor dubbele kosten moeten maken ondanks de installatiegarantie Die Vodafonethuis toen gaf.. Dit wil ik niet nog een keer, vandaar dat ik graag hoor met wie jullie samenwerken en de regels rondom klachten bij installatie. Voordat de monteur langskomt.

Het lijkt mij geen onredelijke vraag om te willen weten welke organisatie bij je huis komt om te installeren en ik vind het ook raar dat deze vraag niet kan worden beantwoord door jullie klantenservice.

Josainti

Graag dat iemand dat telefoongesprek met de klantenservice terug luistert, want die meneer die ik had gesproken heeft echt training nodig..

Als aan mij wordt verteld, welke monteursdienst bij mij over de vloer komt.. of iedergeval kan worden gegarandeerd dat dit niet Giudion is.

Alle klachten die gemeld zijn door Josventi