Klacht: Onvriendelijke cassiere

op 04 oktober 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Vanmiddag was ik bij de Aldi in Assen (Vredeveld, Bremstraat). Ik heb me erg gestoord aan de caissière (op haar naambordje stond Barkema) Voor mij waren twee oudere mensen. De man was slechthorend maar in plaats van duidelijk praten en articuleren rolde de caissière met haar ogen en praatte recht voor zich uit starend. Het riedeltje flessen ingeleverd, bonnetje mee enz kwam er verveeld uit. De man verstond er niks van en lachte maar vriendelijk wat de caissière niet zag want ze heeft geen oogcontact gemaakt. Hierna was een oudere vrouw aan de beurt die ook niet aangekeken werd. Toen ze iets te snel haar pincode wilde intoetsen werd ze afgesnauwd met ‘wachten!’ Niets meer, niets minder. Ik stond versteld van de manier waarop deze caissière haar werk deed. Om de proef op de som te nemen reageerde ik uiterst vriendelijk. Ik kreeg even een geforceerde glimlach maar werd vervolgens ook niet meer aangekeken en de ‘prettige dag nog’ heb ik nog nooit zo verveeld horen klinken. Ik vond het ronduit schandalig hoe deze vrouw haar werk deed. Een beetje chagrijnige caissière kan ik nog wel hebben maar dit vond ik echt veel te ver gaan. Ik hoop dat deze caissière een cursus oprechte klantvriendelijkheid o.i.d. aangeboden kan krijgen en als er iets ten grondslag ligt zou ze beter tijdelijk achter de schermen kunnen werken als u het mij vraagt.

Vriendelijke groeten,
Lisette

Als deze caissière een functioneringsgesprek krijgt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LvL12345