Klacht: Onvriendelijke bediening in Raamsdonksveer

op 27 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik had veel boodschappen in de hand en nam toen een mandje, maar die stonden bij de deuropening waar de alarmbel plots afging. Een personeelslid vroeg of ze geroepen werd. Ik zei verbaasd sorry, want wist niet goed was er verkeerd gegaan was en toen vroeg ik waar de bamboesokken lagen en kreeg geen antwoord. Een 2de keer vroeg ik het en ze zei achter in de winkel waar ze zelf heen liep zonder aandacht aan mij te besteden. Ik weer zoeken. Weer gevraagd en weer werd er niet concreet geholpen. Ook bij de kassa werd ik vreemd behandeld alsof ik een lastige klant was. Misschien de mandjes verder van de alarmdeur plaatsen zodat de bediending er minder chagrijnig van wordt en de klanten blijder bediend worden? En bediening nemen die blij zijn om te mogen werken?

Met een vriendelijke bediening, een glimlach en die het fijn vinden als een klant wat vraagt en even mee begeleidt naar de plek waar de sokken liggen ipv met een houding van zoek het maar uit. Ze liggen ergens daar achter in de winkel. Je kunt beter werken met een vrolijk gezicht dan 8 uur met een onvriendelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GJVSeeters