Klacht: Onvriendelijk personeel

op 28 mei 2016 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Ik kwam in de winkel voor een geurtje. Ik stond achteraan in de winkel, waar ik normaal moet afrekenen. IK werd achter mijn rug aangesproken door een personeelslid. Of ik wilde betalen en dan moest ik naar voren komen, want de kassa deed het achter niet.
Ik volgde het advies op met de opmerking: geen kassabon, dus gratis geuren vandaag.
waarop het personeelslid erg arrogant zei: als we dat doen dan heb ik zo geen baan meer en ik heb mijn salaris nodig.
Ik weet wel, dat er maar een manier voor mij is om NIET meer in de winkel te komen en dat is als personeel DENKT dat ik iets koop om hun baan. Ik koop iets en ben op dat moment belangrijk en niet zij.
Zij had mij misschien met een humorvolle lach kunnen melden dat dat voor mij fijn zou zijn, maar voor haar niet.
Als zij mij wel had geholpen met mijn aankoop(wat ze niet heeft gedaan, ze bleef vooraan staan bij haar kassa) met een glimlach had zij mij wel twee geuren kunnen verkopen, gewoon omdat ik in de mood was. Maar ze wees mij direct op mijn plaats. 24 jaar misschien???
Haar baan? Er was niemand verder in de winkel.
Probeer dan mij te helpen en lach; maak mijn tijd in de winkel aangenaam.
IK had vorige maand een geur van dior gekocht en nu weer een herengeur . Dat doe ik in de winkel omdat je dan sfeer zou moeten proeven. Wat let mij om gewoon via internet nu te bestellen? Nog goedkoper ook. Zij zorgt er voor dat ik die stap maak en niet mijn grapje over gratis geuren omdat de kassa het niet doet.
Ik kan het missen om te horen hoe zo’n jonge dame zich druk maakt over haar baan en dit nodig vind om te ventileren tegen haar klant.In plaats van dat ze vraagt of ik alles heb kunnen vinden en of ze me ergens mee kan helpen of een bij product aanbieden of een klein nieuw geurtje erbij te doen.

Ik zou erg tevreden zijn als het winkel personeel van deze DA drogist eens van hun troon af zou stappen en zich realiseren dat ze echt moeten werken voor hun geld. Net als ik. Dat ze moe zijn savonds, , dat ze trots kunnen zijn op hoe ze klanten hebben behandelt. Zodat die weer terug komen en DAAROM hun baan behouden.
Ik weet niet of ik nog terug kom in deze winkel. Waarom zou ik?
Mijn vraag aan u is. Hoe zou u ervoor kunnen zorgen dat ik WEL in uw winkel blijf komen?

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 07 juni 2016 om 10:11 geantwoord

Wij waarderen het zeer dat u uw opmerkingen aan ons doorgeeft. Het spijt ons te horen dat u een minder prettige ervaring gehad heeft bij een DA winkel. Het is voor ons lastig na te gaan wat er precies gebeurd is. Uw opmerking wordt met de winkel besproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen er op dat uw volgende ervaring met DA beter zal zijn en hopen u weer te mogen begroeten.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw sen