Klacht: Onvriendelijk personeel

op 09 mei 2016 over Van Haren in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was vandaag in de van haren op het osdorpplein,ik wou de kassiere (waarschijnlijk ook de manager van het filiaal omdat ze geen werkkleding aanhad )iets vragen maar ze wou me gewoon niet te woord staan omdat ik nogal een beetje haast had wou ik tussendoor haar vragen ,ik riep 3x mevrouw geen respons uiteindelijk zei ik kassiere en nog deed ze moeilijk,alleen omdat ik haar tussendoor iets wilde vragen,waarschijnlijk kan ze niet multi tasken:( maar goed,toen ik aan de beurt was om af te rekenen wilde ze niet eens groeten totdat ik tegen haar zei goedemiddag 2x zelfs,jammer maar waar

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon elke klant hetzelfde behandeld en niet zo afsnauwend reageert en dat ze een beetje moet multi tasken,(is niet moeilijk)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Haren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Haren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy 80