Klacht: onvriendelijk personeel

op 22 mei 2020 over De Plantenhal Bergschenhoek in de categorie Bloemen

Personeel blaft je af als je iets verkeerds doet begint al bij de ingang en herhaalt je antwoord op een sarcastische toon welke ik niet tegen haar zei maar tegen mijn man.
Bloempot die ik wilde hebben waren geen van alle geprijsd, dus weer op zoek naar verkoopster, met gezucht en gesteun gaf ze een prijs door, kom ik een man tegen die aan mij vroeg wat die pot kost, blijkt dat hij een foto heeft met €20 goedkoper.
Bij de vriendelijke caissière vertelt en die riep de onvriendelijke verkoopster erbij, die bleef erbij dat ze me de goede prijs al verteld had op een niet zo nette manier.
Dit meisje had mijn kleindochter kunnen zijn maar buiten dat wens ik door niemand zo behandeld te worden, pot laten staan en weggegaan om niet meer terug te komen in dit filiaal.

Behandel klanten met respect een beetje vriendelijkheid kost niets.
Er zijn hele goede cursussen over klantvriendelijkheid beschikbaar voor iedere branche.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kiris