Klacht: Onvriendelijk personeel.

op 14 mei 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga mijn inkopen altijd doen bij Aldi Tienen(Slachthuisstraat) Maar je mag daar niets meer vragen over product dat er niet meer is of wanneer het terug binnen komt. ook aan de kassa als er moeilijkheden zijn met de betaling met de bankkaart . En dan worden zeer akersief en op vliegende en krijg ik een onbeschoft antwoord terug van het personeel en mij onmenselijk de laan uit sturen!!!! Dit kan zo niet blijven duren AUB. Wil u zo vriendelijk zijn om hier eens werk van te maken?? Zo niet ben ik verplicht om een klacht neer te leggen bij de Politie AUB.

Gewenste Oplossing:

Niet te tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Thomas