Klacht: Onvriendelijk personeel

op 10 september 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik ben een trouwe klant en kom al jaren bij de Dekamarkt. Laatst ben ik aangesproken aan de kassa tijdens dat ik mijn boodschappen op de band aan het leggen was door de cassiere van of ik mijn handtas wilde legen want ze had een telefoontje gekregen dat ze dat aan mij moest vragen. Wie dat was wilde ze niet zeggen. Het was op een zaterdag en nogal druk. Ik had een heel kar vol aan boodschappen. Ik heb netjes de inhoud van mijn handtas laten zien aan de beveiliger. Toen ik wilde weten wat de reden was, hoe men erbij kwam om dit te doen werd ik niet bepaald op een nette manier te woord gestaan. Werd een beetje afgesnauwd eigenlijk. Ik voelde mij heel erg opgelaten, zeker omdat iedereen mij stond aan te kijken en ik hier en daar hoorde dat mensen het allemaal maar raar vonden dat dit gebeurde want nogmaals ik kom er al jaren en dit was echt de eerste keer dat ik dit meegemaakt heb. Ik kan zo iets wel begrijpen alleen met een goed uitleg en of de noodzaak ervan, maar het personeel en de beveiliger waren zo onvriendelijk en toen ik vroeg of ik de bedrijfsleider anders kon spreken om verhaal te halen werd mij verteld dat de bedrijfsleider wel met andere dingen bezig was en niet over dit soort dingen ging. Dat was zo vreemd. Het is een tijd geleden maar het zit me nog steeds niet lekker. Ik ben ook sindsdien niet meer naar Dekamarkt geweest. Jammer want ik kwam er graag.
Men hoort klanten niet zo te behandelen als daar geen reden voor is. Echt wel een minpunt van mijn kant uit.

Het is nou eenmaal gebeurd, hoop dat dit een aandachtspunt wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jammerhoor