Klacht: Onvriendelijk online personeel

op 18 juli 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is mijn product kapot aangekomen waardoor ik een vervangend product heb aangevraagd. Hier kreeg ik als reactie op dat het geld terug was gestort. Nogmaals gereageerd met dat ik dit niet wilde maar hier heb ik geen reactie meer
Op gehad. Toen heb ik nog een keer een bericht via fb gestuurd waarop een medewerker reageerde met een behoorlijk onvriendelijke aanpak. Dus mijn klacht gaat naar de klantenservice in Nederland. Voor hun vriendelijke berichten. ( ik heb een bankkaart gebruikt uit het buitenland om het geld daarvan op te maken zodat deze geannuleerd kon worden, vandaar de medewerkers reactie wbt het terugstorten.)

Gewenste Oplossing:

Een nieuw schermpje en minder bijdehand benaderd worden door zogenaamde klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, want wij kunnen de screenshots niet lezen,dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht debbie evers

1 maand geleden - Heel erg bedankt voor de reactie. Het gaat om artikel 04905775 en mijn ordernummer was 1705231327392080

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 juli 2017 om 21:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

2
RCS-NL-Carla1
17-07-09 08:20
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij hebben de terugbetaling niet retour ontvangen. Wilt u ons een bewijs van uw bank sturen dat het account gesloten is? U kunt een foto of screenshot uploaden in antwoord op dit bericht.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

3

17-07-10 14:58
Hierbij een screenshot van een bericht van de bank
image.jpg
4
RCS-NL-Carla1
17-07-12 07:28
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Wij gaan het onderzoeken, dit kan een paar dagen duren. Zodra wij meer informatie hebben, zullen wij u berichten. Bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

5
RCS-NL-Carla1
17-07-13 05:30
Beste klant,

Bedankt voor uw geduld. Het bedrag zou wel degelijk op de betreffende rekening zijn terecht gekomen. Vraag uw bank om dit bedrag van AUD 2.85.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

6

17-07-13 05:52
Dit is nagevraagd en er werd mij verteld dat dit onmogelijk is aangezien deze rekening niet meer bestaat, zoals vermeld staat in de mail.

7
RCS-NL-Carla1
17-07-13 23:21
Beste klant,

Bedankt voor uw bericht. In dat geval verstrekken wij een Bonustegoed van dezelfde waarde,

BonusTegoed van $2.85 zal binnen 2 dagen beschikbaar zijn onder Mijn Tegoed & Bonustegoed.
1. Dit Bonustegoed is te vinden in Mijn Account: Mijn Tegoed & Bonustegoed
2. De vervaldatum is [3 months] vanaf vandaag.
3. De totaalprijs voor alle producten moet HOGER zijn dan de bonus waarde.
4. De betalingsvaluta moet identiek zijn aan de Bonustegoedvaluta.
5. Het verschijnt automatisch tijdens het betalingsproces als wordt voldaan aan de eis.
6. Bonustegoed kan niet worden opgenomen of vervangen door een terugbetaling in contanten.

Wij danken u voor uw begrip. Indien u nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com Klantenservice

Heeft op 20 juli 2017 om 20:18 geantwoord

Ik kreeg het tegoed van het kapotte product aangeboden wat heel fijn is alleen moet ik eerst meer dan dat bedrag uitgeven voordat ik het tegoed kan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door debbie evers