Klacht: Onvriendelijk onbekwaam

op 29 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Action culemborg: ik was vanmiddag bij de action om kwart voor 5. Ik zocht daar een spaar pot maar er werd omgeroepen dat je naar de kassa moest gaan. Dus ik had aan een licht getinte medewerkster gevraagd of ze ook spaar potten verkopen. Toen zij ze spaar potje ???? En als 2e zei ze dat wij het lekker moesten uitzoeken.

Ik ben pas tevreden als hier wat aan gedaan word. En ook dat ze word aan gesproken.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joey.sharona