Klacht: Onvriendelijk na vage blokkade van pas zonder duidelijke melding

op 11 april 2018 over International Card Services in de categorie Creditcards

Creditcard van ICS wordt geblokkeerd zonder duidelijke reden, zonder op behoorlijke manier klant in te lichten en als ik daar melding van maak via helpdesk is daar geen enkel begrip. Wij zijn verhuisd maar kan in mijnics geen gegevens inzien. Ook zie ik daar geen enkele melding van feit dat de pas geblokkeerd zou zijn. Ook heb ik geen enkele email ontvangen hierover (die zijn ook niet verstuurd zegt men bij ICS) terwijl ik wel regelmatig email van ICS krijg.
Bij melding hiervan (blokkade van pas leidt tot allerlei problemen ivm automatische internet betalingen en abonnementen) krijg ik alleen maar te horen dat ik de verhuizing had moeten doorgeven terwijl dit duidelijk geen reden is om de pas te blokkeren. Ook saldo is geen reden geweest omdat maandelijks betalingen gedaan zijn. Tenminste: zo zie ik het terug in het overzicht en andere meldingen ontbreken dus.

Begrip van ICS wat betreft zeer vervelende situatie en toezegging dat ze gaan werken aan verbetering van hun communicatie met de klant. Inclusief: beter meldingssysteem op moment dat men denkt een pas te moeten blokkeren. Hoe moeilijk kan het zijn om een klant telefonisch te benaderen of om in ieder geval een email te versturen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door