Klacht: onvriendelijk medewerker – ze noemen hem “klantservice”

op 12 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet meerder keer KPN bellen omdat mijn facktuur klopt niet. Elke keer zegen ze dat het probleem opgeloost is maar mijn faktuur laat zien anders. Vandaag een medewerker aan de telefoon die zegt dat het nu opgeloost is. Ik vertel dat ik nog bedragen zien op mijn faktuur en hij zei dat na 15 juni hoef ik niet meer te betalen. Ik zeg dat ik verwelend vind dat ik KPN meerder keer moest bellen omdat mijn faktuur niet klopt en hij zei letterlijk dat ik de keuze maak om KPN te bellen ipv zijn excuses aan te bieden. Ik prober meerder keer te praten maar hij laat me niet zeggen wat ik wil zeggen en hij praat door.

Gewenste Oplossing:

Ik heb hem gevraagd over de naam van zijn supervisor maar hij geeft het niet. Ik wil eingelijn een serious contact met zijn baas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Al Montaser Abdulkarim