Klacht: Onvriendelijk en slechtinformerende klantenservice

op 24 maart 2013 over Online in de categorie Alles-in-1

Beste Klacht.nl
22 maart ben ik verhuist en daarvoor wil ik graag mijn internetabonnement meenemen naar de nieuwe woning. Ik kreeg daarvoor een aanbod om mijn contract met een jaar te verlengen zonder verhuiskosten te hoeven betalen. Ik besloot eerst na te denken omdat ik de medewerker heel onduidelijk en bovendien onbeschoft was. Diezelfde dag belde ik weer en kreeg weer de aanbod om met een jaar te verlengen, alleen kon ik niet dezelfde telefonie abonnement behouden. Ik vroeg weer bedenk tijd. Toen belde ik 23 maart en kreeg ik opeens enkel keuze uit een 2 jarige abonneert. Ik vroeg om een klacht in te dienen want ik krijg de aanbod van gisteren niet meer. Vervolgens krijg ik een heer aan de lijn die mijn abonnement wilt verlengen onder oude voorwaarden die veel duurder zijn, maar ook pas na 1 september. Dit is niet wat mij twee keer is aangeboden een dag ervoor. Vervolgens vertelde ik dat ik dan een klacht in wil dienen omdat mij beloftes zijn gedaan en nu uitgemaakt word voor leugenaar en dat ik geen recht heb klacht in te dienen omdat het ongegrond is. Tevens werd mij vertelt dat de rechter hun voorwaarden heeft goedgekeurd en vertelt dat alles in hun voorwaarden wettig zijn terwijl er enkel de rechten van online erin staan en niet welke rechten ik heb als consument.
Wat ook het geval is dat mijn contract telefonisch is verlengt door mijn broer. Mijn broer gaat nu terug naar mijn ouders waar al een internet verbinding is. Ik wil namelijk in mijn huis een nieuwe internetabonnement en niet de oude van mijn broer. De abonnement is Anderhalf jaar terug afgesloten door mij en half jaar terug verlengt door mijn broer. De woning was ook van mijn broer.

Vind de toon waarmee naar mij gecommuniceerd word heel klantonvriendelijk. Ik word behandel alsof ik een hond ben die zijn rechten niet kent en dat medewerkers zich als rechtsgeleerde voordoen en mij wijzen erop dat ik nergens recht op heb en maar de veel duurder contract moet accepteren. Ik heb daarom 50 euro verhuiskosten betaalt en ga september weg bij online.

Bij voorbaat dank.

Hamed horati

Ik wil excuses van online en wil mijn verhuiskosten betaald aan online terug. Of ik wil mijn contract beëindigd worden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hamedhorati2