Klacht: Onvriendelijk en ongezellige winkel

op 31 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik ga af en toe na blokker ,nou sinds de verbouwing hebben jullie niet meer die gezellige winkels meer ,het personeel wat er op dat moment staat weet nergens een antwoord op ,ja het enige wat ze weten is dat verkopen we niet meer ,nou mij zien jullie niet meer in een blokker winkel ,jullie maken zelf alles stuk

De oude vertrouwde blokker en personeel terug

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 16:19 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Spijtig om te horen dat de stijl van de Nieuwste Blokker u niet aanspreekt. Het was voor ons tijd om het uiterlijk en de indeling van de winkels op te frissen. Dat dit niet naar ieders smaak kan is zeker jammer maar geen reden om er helemaal vanaf te zien. Aan de houding van de medewerkers daarentegen kunnen wij wel verandering brengen. In iedere Blokker winkel hoort u op een vriendelijke manier aangesproken en geholpen te worden. Hier hechten wij veel waarde aan. Graag hoor ik over welke winkel in Eindhoven u zo ontevreden bent. Dan kan ik uw klacht over de houding van het personeel bespreken met zowel de bedrijfsleider als met de rayonleider.

Saskia
Blokker Webcare

Heeft op 01 augustus 2016 om 18:21 geantwoord

ik vind het ook niet erg als blokker met de tijd mee gaat ,dat moeten we allemaal maar ik vind de spullen van wat jullie nu in de winkel hebben staan heel anders en niet praktisch en de gezelligheid daarom heen is weg ,het personeel wat er voorheen stond was echt super leuk gezellig en vriendelijk nu koel en zakelijk ,en dat is op de strijpsestraat in eindhoven

Alle klachten die gemeld zijn door Diana1961