Klacht: Onvriendelijk chauffeur

op 17 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Stond vandaag 17-9-18 om 15:52 bij de halte bus aan zuiderval ter hoogte van hotel van der Valk in enschede. Ik stak met meerdere mijn hand op omdat ik met de bus mee wil. Maar denk dat de chauffeur bijna einde dienst had omdat hij geen zin had om te stoppen en ons voorbij reed

Wanneer ik tevreden ben!!!!! Wanneer er de juiste mensen op de juiste plek zitten. En in deze situatie dan een buschauffeur die stopt bij de bushaltes waar passagiers aangeven dat ze mee willen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 september 2018 om 16:29 geantwoord

Beste Lisette,

Wij hebben zojuist dezelfde melding ontvangen (vermoedelijk van iemand die met jou aan het wachten was).

Naar aanleiding van die melding hebben wij dit doorgestuurd naar de vestiging waar de teammanager de juiste chauffeur kan achterhalen om dit voorval te bespreken op basis van hoor en wederhoor.

Wij bieden ook jou onze excuses aan voor het ervaren ongemak en danken je voor de moeite die je hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van dit voorval.

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrieebbekink