Klacht: Onvriendelijk behandeld en onredelijke schoonmaakkosten

Caiden op 11 april 2018 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Wat een onprofessioneel bedrijf, heb hier nu 2x een auto gehuurd en beide keren werd er geklaagd over hondenharen terwijl er GEEN van de keren een hond in de auto is geweest. De enige paar haren die er konden wezen waren de haren die op onze kleding zat en in de auto is gevallen (we hebben een hond thuis). Vervolgens worden we opgebeld met de vraag of ik even terug wil komen om de auto te reinigen. Het kan aan mij liggen, maar dit is niet de manier waarop je met klanten omgaat.

De fout die ik maakte was om een 2e keer bij Bo-Rent een auto te huren. Deze keer werd er zelfs ruim 100 euro excl. BTW in reiningskosten gebracht. Ik opgebeld naar het bedrijf en er werd verteld dat het 3 uur kostte om de auto te reiningen, dat kan niet eens omdat ik de eindafrekening om 9:30 ontving, en de vestiging pas om 8:00 open ging (had de auto de vorige avond teruggebracht). Meneer komt met een nieuw excuus ja, het ging om een indicatie, en daarna we baseerde het bedrag gebaseerd op een factuur van een extern bedrijf. En dit terwijl Bo-Rent de auto had kunnen stofzuigen en binnen een paar minuten de enkele haren die er waren kunnen verwijderen.

Dus, als je hier een auto huurt tel er alvast maar 100 euro excl. btw in reinigingskosten bij op. Dit was voor mij in ieder geval de laatste keer.

Verlaging van de schoonmaakkosten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door