Klacht: onvriendelijk behandeld

op 24 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er waren artikelen niet geprijsd en vroeg aan de dame die bij de kassa stond of ze even wilde scannen, hier had ze duidelijk al niet veel zin in.
Daarna heb ik nog even rond gekeken en ben af gaan rekenen bij de kassa, ik had de aanbieding verkeerd gelezen, dacht dat het 1 plus een gratis was. Toen ik haar vroeg van beide nog 1 bij te pakken, vond ze dat te veel gedoe, want dan moest ze het veranderen. Ik vind dit zeer on klant
vriendelijk. Was ook zeer verbaasd omdat ik door de rest van het personeel altijd heel vriendelijk behandeld word, maar deze dame vind ik niet geschikt. Het was het filiaal St.Willebrord 24 aug. om 15:48:05

Gewenste Oplossing:

Was altijd heel tevreden. maar voel me nu echt niet goed behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.vanDijk