Klacht: Onvolledige zending waarvoor buurman moest tekenen ,geen contact mogelijk met Perry Sport

op 06 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Totaal onbereikbaar via mail en telefoon,wordt aan lijntje gehouden op facebook en je hoort vervolgens niets meer.Niets vermoedende buurman tekent 28/6 voor levering van 2 paar schoenen volgens de factuur ,er worden er maar 1 paar afgeleverd,je hebt rechten lijkt mij.Meer iets voor Kassa of TrosRadar lijkt me,gezien al de klachten die voorbijkomen de laatste tijd.

Zending wordt geleverd

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 17:46 geantwoord

Beste Paul, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat het met de levering van je bestelling niet goed is gegaan. In mijn systeem zie ik dat de Fila schoenen alsnog op donderdag 19 juli bij je zijn bezorgd. Nogmaals excuses voor de vertraging en het ongemak. Ik hoop dat je klacht op deze manier naar behoren is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door G123