Klacht: Onvolledige levering + spullen die wel geleverd waren doen het niet (7 stuks desktops)

Woensdag 2 januari geen contact kunnen maken met het bedrijf. Donderdag de bestelling telefonisch besproken en met de medewerker online besteld. Vrijdag 3 jan zou de bestelling in huis zijn. Dit werd zaterdag 4 jan(sticker DHL met beschadigde doos), okey kan gebeuren. Ma 6 jan had ik 6 medewerkers zonder computer, het hele weekend geprobeerd om ze aan de praat te krijgen. De CD voor de installatie zat waarschijnlijk in de doos van de 4 desktops die nooit zijn aangekomen. Mails verstuurd en 1 reactie ontvangen met als oplossing de defecte spullen op te halen en ze te vervangen. dinsdag hebben ze dat ook gedaan, opgehaald en niets terug verstuurd. Een specialist heeft daarna ook nog de 3 geleverde desktops bekeken en deze waren ook niet door hem aan de praat te krijgen.

Mijn grootste ergernis is dat ze niet goed bereikbaar zijn om dit op te lossen en dat ik zo dom ben geweest om dit bedrijf niet eerst te controleren. Ik had niet besteld als ik deze klachten vooraf had gelezen.

Er is geen realistische oplossing die mij tevreden kan stemmen. Mijn bijkomende schade is zeer groot (6 x 32 uurloon). Per direct mijn spullen vervangen met apparaten die het doen. Anders alle spullen ophalen en mijn geld vooraf al terugsturen. Gebeurt dit niet dan zal ik zelf een bezoek aan dit bedrijf afleggen en het persoonlijk 'even regelen'. Het voelt alsof deze partij mensen in de mailing neemt. Dit is geen geld kwestie meer maar een principe kwestie. Het is mij nu overkomen en ergens ben ik daar blij om. Voortaan zal ik scherper zijn met online aankopen. Deze 'fout' zal ik dan ook zelf voor de volle 100% oplossen als het bedrijf Usedpc4Sale dit zelf niet wilt doen. Niet alle klantjes zijn schapen die hetzelfde reageren.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over usedpc4sale.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door usedpc4sale.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat usedpc4sale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

usedpc4sale.nl

Heeft op 10 februari 2014 om 15:01 geantwoord

We hebben met een bijbetaling kwalitatief betere computers geleverd (HP D 5800) en hiermee is de klant geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door O.G. zonder juridische bijstand