Klacht: Onvolledige levering – Groupon verwijst naar leverancier

op 11 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op Groupon.nl heb ik een originele Apple Kabel + Adapter besteld voor €16. Geleverd is alleen de kabel. Na aansluiten van de kabel geeft mijn IPhone aan dat het géén origineel product is.

Ik heb met Groupon contact opgenomen dit verwijzen naar een leverancier in Engeland en laten mij zelf in het Engels communiceren. Van de deze leverancier krijg ik geen reactie en Groupon blijft bij de makkelijkste reactie “sorry maar wij zijn niet de leverancier”.
Ik heb bij Groupon gekocht en betaald en verwacht dat Groupon na dit bedrog keurig mijn geld terug betaald. Ipv daarvan wordt bij ieder mailtje en telefoontje 10 dagen behandelingstijd genomen om te antwoorden. Waarschijnlijk in de hoop dat ik te moe word om achter mijn geld aan te zitten.

Ik wil mijn geld terug en ik wil dat Groupon geen verantwoordelijkheid afwijst zodat transacties mis lopen. Ik stuur graag de geleverde kabel terug, portokosten voor Groupon.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jvschaik2016